Kira detik - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Mila Nieuwenhuijzen - WaarBenJij.nu Kira detik - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Mila Nieuwenhuijzen - WaarBenJij.nu

Kira detik

Door: Mila van Nieuwenhuijzen

Blijf op de hoogte en volg Mila

17 Mei 2014 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Dinsdag, 20 mei, is het dan eindelijk zover, de reis begint! Om 11:15 vliegen Fleur en ik in 12,5 uur naar Singapore waar we woensdag ochtend om 05:50 aankomen. Tot en met vrijdag middag zullen wij in Singapore vertoeven. Daarna vliegen we door naar Kuala Lumpur waar Jasper dan inmiddels ook is aangekomen. Met z'n drieën zullen we 6 maanden stage lopen bij Impiana KLCC Hotel. Fleur en ik bij Front Office en Jasper in de F&B. Maandag 26 mei is onze eerste werkdag!

Naast alle avonturen die ik tijdens mijn stage in Maleisië zal meemaken, ga ik in December ook nog eens een maand reizen, alsof het allemaal nog niet genoeg is! 25 november is mijn laatste werkdag waarna ik naar Bangkok zal reizen. Samen met Anouk en Anne, die hun stage daar lopen, ga ik deze reis maken! We weten nog niet precies wat we allemaal gaan doen, maar waarschijnlijk gaat de reis door Thailand, Cambodja en Vietnam.

Maar voordat het zover is, hou ik vanavond eerst nog een afscheidsfeest! Alle vrienden en familie komen om er een gezellig laatste avondje van te maken. Alle voorbereidingen zijn in volle gang. Ondanks dat ik iedereen voor 7 maanden gedag zal moeten zeggen, beloofd het een leuke avond te worden!

Via deze blog zal ik iedereen op de hoogte houden van al mijn belevingen in Azië!

Selamat tinggal!

  • 18 Mei 2014 - 16:56

    Hilly Dijk:

    Mila,
    Nogmaals heel veel plezier. En geniet ervan. Ik vind het heel leuk om om op de hoogte blijven van je belevingen en ervaring. Dikke kus Hilly xx

Tags: #feest, #Lynn, #Mila, #KL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mila

Actief sinds 07 Mei 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 7306

Voorgaande reizen:

20 Mei 2014 - 31 December 2014

Kuala Lumpur & Reizen

Landen bezocht: